Створюємо рішення, які продають

Landing page

від 20 000 грн.

висока конверсія

виділено ключові
переваги вашої
пропозиції

перший продаж у перший
місяць запуску

Інтернет-магазин

від 50 000 грн.

система керування

Інтеграція з 1с

продуманий каталог
продукції

Сайт-візитка

від 15 000 грн.

унікальний дизайн

доступна ціна

ідеально підходить для
просування ваших
послуг та товарів

Корпоративний сайт

від 25 000 грн.

унікальний дизайн

доступна ціна

ідеально підходить для
просування ваших
послуг та товарів

Інтернет-каталог

від 30 000 грн.

висока конверсія

виділено ключові
переваги вашої
пропозиції

перший продаж у перший
місяць запуску

Індивідуальний
проект

система керування

Інтеграція з 1с

продуманий каталог
продукції

Активно наводимо трафік
SEO-просування

SEO

Налаштування контекстної реклами

Контекстна реклама

Просування в соціальних мережах

Просування в соц.мережах

Консультація з розробки індивідуального проєкту

Пропонуємо розробку індивідуального проекту. Наприклад:

  • соціальна мережа
  • дошка оголошення
  • біржа
  • Ваш проект
vlad
Владислав спеціаліст з просування бізнесу в інтернеті

Створення сайтів у Запоріжжі.
Класифікація, типи та види сайтів

В даний час в мережі Інтернет можна зустріти багато класифікацій web-сайтів за ступенем складності, наповнення, структури, призначення, доступності сервісів (відкриті, закриті), природі вмісту (статичні, динамічні) ) і т.д. Проте загальноприйнята класифікація типів веб-сайтів відсутня. Через відсутність стандартизації сайтів багато хто відчуває труднощі в розумінні, який саме тип сайту їм потрібен і які завдання він міг би вирішувати.

Ми наведемо наш варіант класифікації сайтів для бізнесу, які традиційно розробляються нашою web-студією . В основу покладена технічна складність створення сайту, кількість html сторінок сайту, обсяг контенту та управління вмістом сайту.

Визначення web-сайту:

Web-сайт - це сторінка або сукупність сторінок, об'єднаних однією адресою, виконаних у форматі HTML документа або з використанням інших технологій, доступних користувачеві за допомогою мережі Internet.

Web-сайт (часто називають &&nb;«Web-представництво») - це не просто повна інформація про фірму, її сферу діяльності та контакти - це можливість вирішення різних маркетингових і комерційних завдань Вашого бізнесу. Професійно розроблений сайт може бути як високоефективним інструментом ведення бізнесу, так і інформаційним або іміджевим ресурсом, що розповідає про діяльність фірми. Залежно від цілей, сайти умовно можна розділити на кілька категорій, визначимо їх як види сайтів.

Види сайтів:

Сайт – візитка

Сайт-візитка – це  невеликий сайт, що представляє особу компанії в мережі, що містить основну інформацію про власника, види діяльності, історію, прайс-лист, контактні дані, реквізити, схему проїзду. Тексти мають визначальне значення для таких ресурсів. На сайтах-візитках можуть бути розміщені найпростіші форми взаємодії з відвідувачами (наприклад, форма для відправлення повідомлень або гостьова книга).


Промо -сайт

Промо-сайт (рекламний сайт) – інтернет ресурс, що рекламує окремий продукт, послугу (вузький спектр продуктів чи послуг), web-сайти присвячені разовим подіям та акціям (виставка, конференція, свято, концерт)  або просувають бренд. Основні складові – рекламна інформація про об'єкт реклами, різні візуальні прийоми утримання фокусу відвідувача на об'єкті, опис переваг, актуальність інформації. Рекламні тексти високої якості, текстові маркетингові елементи та лаконічність мають важливе значення для проморесурсів. Такі сайти нагадують рекламні ролики, зокрема, це досягається за рахунок Flash-анімації.
Життєвий термін промо-сайтів обмежений, але "прожити" його потрібно максимально яскраво та ефективно.


Корпоративний сайт

Корпоративний сайт — це повнофункціональний web-сайт, ефективний інструмент для залучення та обслуговування клієнтів. Максимально повна інформація про компанію, реалізовані товари (послуги), прайс-листи, схеми взаємодії з потенційними клієнтами, форми спілкування відвідувачів та персоналу компанії, оптимізація ресурсу під пошукові системи. Спеціально розроблена навігація дозволяє відвідувачу сайту швидко знайти будь-яку інформацію, що його цікавить, замовити товар або послугу, заповнивши бланк замовлення.  Корпоративний сайт може стати основним засобом залучення нових та утримання існуючих клієнтів.
Для управління розділами сайту (новини, каталог, інформаційні блоки, статті, графіка та ін.) розробляється система управління сайтом (CMS), що дозволять  власнику веб-сайту керувати текстовим та графічним наповненням ресурсу. Інтерфейс CMS програми легкий та інтуїтивно зрозумілий, не вимагає спеціальної підготовки та особливих знань користувача.

Корпоративний сайт необхідний для розміщення інформації про свої продукти та послуги, якщо компанія хоче досягти певних цілей в Інтернеті:

•Побудувати віртуальний бізнес або підтримати свій традиційний;
•Надати клієнтам специфічну технічну інформацію;
•Збільшити збут, скоротити торговий персонал або підвищити його ефективність;
•Запропонувати клієнтам альтернативний канал купівлі товару чи розповсюдження інформації;
•Розробити програму управління взаємовідносинами з клієнтами;
•Залучити новий сегмент споживачів;
•Вийти на світовий ринок;
•Підвищити рівень обізнаності про бренд та рівень його визнання.

Каталог

Інтернет-каталог є корпоративним web-сайтом фірми, що пропонує великий асортимент товарів. Передбачає спеціальне програмне забезпечення для   додавання та видалення товарів у рубрики та підрубрики, швидкого створення розгалуженої структури товарних категорій, зручного введення опису та зображення товарів. Сайт містить презентації, детальну документацію, технічні та споживчі дані, відгуки експертів, ціни на товари та послуги. Відвідувачі замовляють товари за допомогою електронної форми «замовлення» - зворотний зв'язок.
Можливо подальший розвиток та трансформація інтернет-каталогу в інтернет-магазин.

Інтернет-магазин

Інтернет-магазини призначені для продажу товарів чи послуг через Інтернет. На відміну від інтернет-каталогу такі сайти містять функції замовлення та оплати товарів через Інтернет, а також роботи з кошиком покупок. Використовуються різні системи розрахунків: від пересилання товарів післяплатою або автоматичного пересилання рахунку факсом, до розрахунків за допомогою пластикових карток.
Детальна текстова інформація про товари, а також тематичні статті на сайті, надають позитивний вплив на відвідувачів та спонукають до покупки. Часто на головну сторінку виносяться новинки товарів, "хіти продажів", спеціальні пропозиції.

Повна аналогія звичайного магазину, але має ряд переваг:&bb;    велике охоплення аудиторії
•    зниження витрат на утримання магазину
•    зручність у пошуку товарів
•    простота у зміні асортименту в каталозі товарів
•    обробка замовлень займає менше часу
•    повідомлення про нове замовлення адміністратор отримує на e-mail

Система управління підприємством

Сайт з інтегрованою корпоративною інформаційною системою підприємства.
Призначення сайту - надати компанію в Інтернеті, сервіс та підтримка клієнтів, надання інформаційних послуг, ведення бухгалтерії, облік товару, послуг, замовлень, дій користувачів через веб-ресурс.
Відвідувачі ресурсу – випадкові відвідувачі, цільова аудиторія, співробітники компанії.

Як правило, компанії не афішують наявність такої вбудованої системи управління на сайті.

-від 100  HTML-сторінок;
-стиль – строгий, офіційний;
-дизайн – індивідуальний, з урахуванням фірмового стилю замовника;
-система управління сайтом (CMS).

Інформаційний портал

Для ресурсів цього типу характерна велика кількість інформаційних матеріалів (новини, аналітичні статті, репортажі, інтерв'ю, коментарі, огляди тощо) за тематикою сайту. Матеріали регулярно оновлюються, зручна навігація та пошук, додаткові сервіси, інтерактивні форми: форум, чат, обговорення, анкети, опитувальники, голосування та ін. off-лайнового ЗМІ (друкованих видань, телевізійних каналів і радіостанцій тощо).

Встановлюється система управління контентом - CMS, що забезпечує можливість додавання та редагування інформації великою кількістю користувачів.

/>
Замовляйте у професіоналів створення сайту в Запоріжжі.

Наші клієнти

  • логотип Beeline
    логотип Киевстар
    логотип General Electric
  • логотип Энергоальянс
    Логотип Turbocom
    Логотип Smile Park
  • логотип Колеса.ua
    логотип Маркет Шашлыка №1
    логотип Ультрамед
  • логотип Онколайф
    логотип Flashinfo
    логотип Термотехнологии
  • логотип Roemheld
    логотип NKM Group
    логотип Trafotech
+38 (068) 318-29-27
< /div>
Зростання прибутковості вашого бізнесу починається із дзвінка нашому фахівцю
Конфігурація кави Effective Дзвінок у Effective Studio Олександр та Владислав

Отримайте максимальні результати
від свого бізнесу

ОБГОВОРИТИ ПРОЄКТ
call_me Намальована стрілка